Jak používat helpdesk EPLAN Solution Center
Zprovoznění technické podpory, založení požadavku a mnohem více
EPLAN Solution Center je optimalizovaný systém technické podpory pro softwarová řešení EPLAN, díky kterému mohou zákaznící EPLAN vyřešit své požadavky na technickou podporu mnohem rychleji.
Ve videoukázce se seznámíte s tipy, jak zprovoznit technickou podporu nebo jak snadno založit požadavek do helpdesku EPLAN Solution Center, kde jsou všechny požadavky zákazníků vytvářeny a spravovány.
Prostředí helpdesku si můžete přizpůsobit a jednou nakonfigurovaná nastavení jsou automaticky uložena. Stav zpracování požadavku si můžete kdykoli zobrazit.
Navíc do helpdesku EPLAN Solution Center byla integrována tzv. znalostní databáze, která již obsahuje velké množství odpovědí na často kladené otázky. Jakmile bude váš dotaz přijat, znalostní databáze – EPLAN Knowledge Center – automaticky navrhne počáteční řešení za předpokladu, že téma již bylo dříve řešeno. Znalostní databáze EPLAN se neustále aktualizuje a rozšiřuje.